Αν προσπαθείς να μεταφέρεις χρήματα από τον payzy λογαριασμό σου, αλλά εμφανίζεται κάποιος κωδικός σφάλματος ή η μεταφορά δεν ολοκληρώνεται, δοκίμασε τα παρακάτω:
Έλεγξε τα στοιχεία του παραλήπτη.
Βεβαιώσου ότι έχεις συμπληρώσει σωστά όλα τα πεδία (Όνομα-Επώνυμο, IBAN και BIC για διεθνείς μεταφορές). Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στον κωδικό BIC (Bank Identifier Code).
Προσοχή στα «Χ» στον κωδικό BIC.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να δεις τρία «Χ» στο τέλος του BIC. Αυτά λειτουργούν ως placeholder για τον κωδικό του υποκαταστήματος της τράπεζας. Μην τα συμπεριλάβεις στο αντίστοιχο πεδίο της εφαρμογής payzy.
Άμεσες μεταφορές πίστωσης (SCT Inst).
Η Cosmote Payments δεν υποστηρίζει προς το παρόν τις Άμεσες μεταφορές πίστωσης (SCT Inst). Κάποιες τράπεζες χρησιμοποιούν συγκεκριμένους κωδικούς BIC για αυτού του τύπου συναλλαγές, γεγονός που μπορεί να επηρεάζει τη μεταφορά σου.
Τι μπορείς να κάνεις;
Σου προτείνουμε να επικοινωνήσεις με την τράπεζά σου και να ρωτήσεις:
Αν υπάρχει γενικός κωδικός BIC που μπορείς να χρησιμοποιήσεις.
Αν μπορεί να συνδεθεί με τον υπάρχοντα IBAN σου, ώστε να ολοκληρωθεί σωστά η μεταφορά.
Σε κάθε περίπτωση, αν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αλλά τα χρήματα δεν έχουν εμφανιστεί στον παραλήπτη, έλεγξε αν έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα που απαιτείται.
Σε περίπτωση που εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις κάποιο ζήτημα, μπορείς να δημιουργήσεις ένα αίτημα υποστήριξης μέσω του yzy bot από την ενότητα «Βοήθεια & υποστήριξη, ώστε να σε βοηθήσουμε!