Eνδεχομένως να έχεις αποθηκεύσει την κάρτα σου στο site του εμπόρου και να έχει προκύψει η χρέωση.
Γενικότερα να γνωρίζεις πως όταν συναινείς στην αποθήκευση της κάρτα σου σε ένα site με αποδοχή συναλλαγής και push notification, ο εκάστοτε έμπορος για την ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη του, έχει το δικαίωμα στις επόμενες συναλλαγές να τις στέλνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μη χρειάζεται push notification, θεωρώντας ότι τη συναλλαγή την πραγματοποιεί ο πελάτης του.
Επιπρόσθετα, ενδέχεται να έχεις συναινέσει σε επαναλαμβανόμενες χρεώσεις πχ συνδρομές.
Για να αποφύγεις τα παραπάνω, μπορείς να αφαιρέσεις την κάρτα σου από το site του εμπόρου για να μην προκύψουν μελλοντικές χρεώσεις.
Ωστόσο, αν θεωρείς ότι δεν ισχύει κάτι από τα παραπάνω και έχει πραγματοποιηθεί χρέωση χωρίς την έγκρισή σου και επιθυμείς να μην προκύψουν αντίστοιχες χρεώσεις στο μέλλον, μπορείς να παγώσεις την κάρτα σου μέσα από την ενότητα "Κάρτες" και επιλέγεις "Πάγωμα κάρτας".
Επιπλέον, έχεις τη δυνατότητα να ακυρώσεις την κάρτα σου και να προβείς σε έκδοση νέας. Για να ακυρώσεις την κάρτα σου, θα μεταβείς στην εφαρμογή στην ενότητα "Κάρτες", στη συνέχεια "Ρυθμίσεις" και εκεί θα επιλέξεις "Ακύρωση κάρτας".
Για να εκδώσεις νέα κάρτα, πάλι στο πεδίο "Κάρτες", θα επιλέξεις πάνω δεξιά το εικονίδιο "+" και έπειτα θα επιλέξεις τον τύπο κάρτας που επιθυμείς.
Σε κάθε περίπτωση, θα χρειαστεί να εντοπίσεις το yzy bot και να υποβάλεις το αίτημά σου, μέσα από τη σχετική επιλογή της ενότητας «Βοήθεια & Υποστήριξη», επιλέγοντας «Ρώτα τον Yzy» για να σε βοηθήσουμε!