Άν επιθυμείς να ακυρώσεις μια συναλλαγή που έχεις πραγματοποιήσει, σε συμβουλεύουμε να στείλεις γραπτώς ένα αίτημα ακύρωσης στον έμπορο από τον οποίο πραγματοποίησες τη συναλλαγή. Αν, για τον οποιονδήποτε λόγο, προκύψει διαφωνία με τον έμπορο, τότε μπορείς να καταχωρήσεις ένα αίτημα αμφισβήτησης μέσω του yzy bot στην ενότητα «Βοήθεια & Υποστήριξη».
Ακόμη ανοίγεις αίτημα επιλέγοντας «Αντιμετωπίζεις κάποιο θέμα;» στις στη συγκεκριμένη συναλλαγή από το πορτοφόλι σου.
Oι συχνότεροι λόγοι για τους οποίους μπορεί να υποβληθεί αίτημα αμφισβήτησης είναι:
- Δεν παρέλαβες το προϊόν.
- Πλήρωσες με άλλη κάρτα ή μετρητά.
- Σε χρέωσαν διπλά.
- Έχεις διακόψει τη συνδρομή σου, αλλά συνεχίζουν να σε χρεώνουν.
- Η πίστωση που αναμένεις από τον έμπορο δεν έχει ολοκληρωθεί.