Αρχικά, έλεγξε την αντιστοιχία της επωνυμίας της επιχείρησης όπως αυτή αποτυπώνεται στην κίνηση του λογαριασμού σου, με την εμπορική της ονομασία. Μερικές φορές, τα δύο δεν ταυτίζονται! Στη συνέχεια, έλεγξε εάν η κάρτα σου έχει χρησιμοποιηθεί από κάποιο οικείο πρόσωπο.
Σε περίπτωση που δεν ισχύει κάτι από τα παραπάνω, προτείνουμε να δημιουργήσεις ένα αίτημα υποστήριξης μέσω του yzy bot στην κατηγορία «Βοήθεια & Υποστήριξη» στο payzy app, ώστε να ενημερωθείς από την ομάδα υποστήριξης για τις περαιτέρω ενέργειες που μπορείς να κάνεις.