Αν εντοπίσεις κάποια συναλλαγή που δεν έχει πραγματοποιηθεί από σένα, τότε σου συνιστούμε να προβείς στις παρακάτω ενέργειες:
- Επιβεβαίωσε ότι έχεις στην κατοχή σου τη χρεωστική κάρτα σου και τους κωδικούς του λογαριασμού σου.
- Διερεύνησε την επωνυμία του εμπόρου. Κάποιες φορές η επωνυμία είναι διαφορετική από το όνομα της επιχείρησης.
- Έλεγξε την ημερομηνία συναλλαγής. Έχε υπόψη ότι η ημερομηνία που αναγράφεται στον λογαριασμό είναι η ημερομηνία χρέωσης της συναλλαγής. Αυτό σημαίνει ότι η ίδια η συναλλαγή μπορεί να έχει πραγματοποιηθεί σε ημερομηνία προγενέστερη της αναγραφόμενης.
- Βρες την απόδειξη αγοράς και σύγκρινε όλα τα στοιχεία που αναφέρονται στα προηγούμενα σημεία.
Εάν όλα τα παραπάνω δεν επαληθεύονται, επικοινώνησε μαζί μας δημιουργώντας ένα αίτημα υποστήριξης μέσω του yzy bot, στην ενότητα «Βοήθεια & Υποστήριξη».