Αν εντοπίσεις κάποια συναλλαγή που δεν έχει πραγματοποιηθεί από σένα, τότε σου συνιστούμε να προβείς στις παρακάτω ενέργειες:
- Επιβεβαίωσε ότι έχεις στην κατοχή σου τη χρεωστική κάρτα σου και τους κωδικούς του λογαριασμού σου.
- Διερεύνησε την επωνυμία του εμπόρου. Κάποιες φορές η επωνυμία είναι διαφορετική από το όνομα της επιχείρησης.
- Έλεγξε την ημερομηνία συναλλαγής. Έχε υπόψη ότι η ημερομηνία που αναγράφεται στον λογαριασμό είναι η ημερομηνία χρέωσης της συναλλαγής. Αυτό σημαίνει ότι η ίδια η συναλλαγή μπορεί να έχει πραγματοποιηθεί σε ημερομηνία προγενέστερη της αναγραφόμενης.
- Βρες την απόδειξη αγοράς και σύγκρινε όλα τα στοιχεία που αναφέρονται στα προηγούμενα σημεία.
Εάν όλα τα παραπάνω δεν επαληθεύονται, επικοινώνησε μαζί μας μέσω του τηλεφώνου 2102020210 ή δημιούργησε ένα αίτημα υποστήριξης μέσω του yzy bot, στην ενότητα «Βοήθεια & Υποστήριξη».