Αντιμετωπίζεις πρόβλημα με τη συμπεριφορά κάποιου χρήστη; Μπορείς να κάνεις τα παρακάτω:
1. Να αναφέρεις τον χρήστη είτε μέσω του προφίλ του είτε μέσω του μενού της συνομιλίας μαζί του, ώστε να διαχειριστεί η ομάδα μας το αίτημά σου. Μπορείς και εσύ να δεις την πρόοδο του αιτήματός σου από την ενότητα «Βοήθεια και υποστήριξη», επιλέγοντας «Αιτήματα υποστήριξης».
Για αναφορά χρήστη θα ακολουθήσεις τα εξής βήματα:
α. Θα μεταβείς στο Προφίλ του χρήστη και θα επιλέξεις τις τρεις τελείες πάνω δεξιά στην οθόνη.
β. Θα επιλέξεις «Αναφορά χρήστη».
γ. Θα επιλέξεις τον λόγο αναφοράς και στη συνέχεια θα πατήσεις «Αποστολή».
2. Να αποκλείσεις τη συνομιλία, μέσω της σχετικής επιλογής στις επιλογές του μενού της εκάστοτε συνομιλίας.
Για αποκλεισμό συνομιλίας θα ακολουθήσεις τα εξής βήματα:
α. Θα επιλέξεις τις τρεις τελείες, πάνω δεξιά στην οθόνη της συνομιλίας.
β. Θα επιλέξεις «Αποκλεισμός συνομιλίας».
3. Να αλλάξεις τις επιλογές ορατότητας του προφίλ σου, ώστε να μπορούν να σε αναζητήσουν μόνο όσοι σε έχουν σαν αποθηκευμένη επαφή στο κινητό τους ή ακόμη και κανείς.