Αρχικά, χρειάζεται να βεβαιωθείς ότι έχουν γίνει σωστά όλα τα βήματα και ότι η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία. Στη συνέχεια, μπορείς να ελέγξεις εάν πραγματοποιήθηκε η χρέωση της κάρτας σου.
Αν διαπιστώσεις ότι δεν έχει χρεωθεί η κάρτα σου, τότε μπορείς να επικοινωνήσεις με την τράπεζά σου, για να ενημερωθείς γιατί δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή.
Εάν η κάρτα σου έχει χρεωθεί, αλλά ακόμη δεν έχουν φανεί τα χρήματα στο payzy, τότε θα χρειαστεί να ανοίξεις ένα αίτημα υποστήριξης στο yzy bot από την ενότητα «Βοήθεια & Υποστήριξη» και να μας αναφέρεις την περίπτωση, μαζί με την ώρα της συναλλαγής, τον αριθμό της κάρτας στην μορφή 1234 56** **** 7890 (τα πρώτα 6 και τα τελευταία 4 ψηφία) και το ποσό.
Θα ενημερωθείς μέσω της εφαρμογής για την έκβαση του αποτελέσματος και τις ενέργειες που ενδεχομένως θα χρειαστεί να κάνεις.