Κάποιοι από τους συνήθεις λόγους αποτυχίας στη φόρτιση μέσω κάρτας, είναι οι εξής:
- Εισαγωγή λάθους στοιχείων κάρτας (π.χ. ημερομηνία λήξης, κωδικός CVC).
- Ανεπαρκές υπόλοιπο στον τραπεζικό λογαριασμό σου στην άλλη τράπεζα,
- Κάποιο πρόβλημα με την τράπεζά σου, όπως αποτυχία ταυτοποίησης (3DS - 3D Secure όπως πχ μη λήψη ή αδυναμία επιλογής του). Σε αυτήν την περίπτωση, συνιστούμε να επικοινωνήσεις με την τράπεζά σου, για να μάθεις τον λόγο αδυναμίας καθώς και αν αντιμετωπίζουν επί του παρόντος τυχόν τεχνικά προβλήματα. Περίμενε λίγο και προσπάθησε ξανά να πραγματοποιήσεις φόρτιση του λογαριασμού σου.
Σε περίπτωση που η κάρτα είναι προπληρωμένη ενημερώνουμε ότι δεν υποστηρίζονται φορτίσεις με αυτόν τον τύπο κάρτας.
Αν ελέγξεις τα παραπάνω και συνεχίζεις να αντιμετωπίζεις θέμα ακολούθησε τα εξής βήματα:
1) Προχώρησε σε απεγκατάσταση της εφαρμογής, επανεκκίνηση της συσκευής σου και εγκατάσταση εκ νέου.
2) Κάνε επανεκκίνηση των Google Services.