Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να αλλάξεις αμέσως τον κωδικό πρόσβασης σου.
Αν πιστεύεις ότι έχεις πέσει θύμα οποιουδήποτε τύπου απάτης, επικοινώνησε μαζί μας, ανοίγοντας σχετικό αίτημα.
Να θυμάσαι ότι το κύριο μέσο επικοινωνίας μας είναι η συνομιλία μέσω αιτήματος και e-mail. Δεν καλούμε τους πελάτες μας, εκτός αν (σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις) ένας πελάτης έχει ζητήσει μια τέτοια κλήση.
Επομένως, αν μετά από το κλικ σε έναν σύνδεσμο, ενημερώνεσαι ότι σύντομα ένας εκπρόσωπος του payzy by COSMOTE θα επικοινωνήσει μαζί σου λόγω μιας ανεπιτυχούς λειτουργίας, να είσαι πολύ προσεκτικός/ή!