Αν εισάγεις τρεις φορές λάθος το PIN της κάρτας σου, για λόγους ασφαλείας η κάρτα σου κλειδώνει και δεν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις, μέχρι να την ξεκλειδώσεις μέσω της εφαρμογής, στην ενότητα «Κάρτες».
Θα ακολουθήσεις τα εξής βήματα:
1. Θα μεταβείς στο Μενού «Κάρτες» και θα επιλέξεις «Ξεμπλοκάρισμα PIN».
2. Στο νέο αναδυόμενο παράθυρο επίλεξε «Συνέχεια».
3. Εφόσον επιλέξεις «Συνέχεια», θα ανοιχτεί ένα αίτημα, από το οποίο θα ενημερωθείς σχετικά από την ομάδα του support, εφόσον ολοκληρωθεί το αίτημά σου.