- Εάν δεν αναγνωρίζεις μια συναλλαγή στον λογαριασμό σου και πιστεύεις ότι η κάρτα σου ενδέχεται να έχει παραβιαστεί.
- Εάν αναγνωρίζεις τη συναλλαγή, αλλά γνωρίζεις πλέον ότι ο έμπορος είναι απατεώνας. Για παράδειγμα, εάν ο ιστότοπος δεν υπάρχει πια.
- Αναγνωρίζεις τη συναλλαγή και ο έμπορος είναι νόμιμος, αλλά υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη συναλλαγή, όπως υπερχρέωση, έλαβες λανθασμένο προϊόν/υπηρεσία (ή δεν έλαβες τίποτα), το προϊόν/η υπηρεσία δεν είναι όπως αναμενόταν ή δεν έλαβες την επιστροφή χρημάτων που σου υποσχέθηκαν.
Σε περίπτωση που ισχύει κάτι από τα παραπάνω:
Σου προτείνουμε, να επικοινωνήσεις με τον έμπορο. Η επιστροφή χρημάτων για την πλειοψηφία των συναλλαγών μπορεί να γίνει από τον έμπορο χωρίς διαφωνία. Εάν πρέπει να αμφισβητήσεις τη συναλλαγή, φρόντισε να διατηρήσεις τυχόν αποδεικτικά στοιχεία της απάντησης του εμπόρου, καθώς αυτά θα βοηθήσουν σημαντικά στην υπόθεσή σου.
Αν προκύψει διαφωνία με τον έμπορο, μπορείς να υποβάλλεις αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής. Μπορείς να δεις τα βήματα εδώ.