- Εάν δεν αναγνωρίζετε μια συναλλαγή στον λογαριασμό σας και πιστεύετε ότι η κάρτα σας ενδέχεται να έχει παραβιαστεί.
- Εάν αναγνωρίζετε τη συναλλαγή, αλλά γνωρίζετε πλέον ότι ο έμπορος είναι απατεώνας. Για παράδειγμα, εάν ο ιστότοπος δεν υπάρχει πια.
- Αναγνωρίζετε τη συναλλαγή και ο έμπορος είναι νόμιμος, αλλά υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη συναλλαγή, όπως υπερχρέωση, λάβατε λανθασμένο προϊόν/υπηρεσία (ή δεν λάβατε τίποτα), το προϊόν/η υπηρεσία δεν είναι όπως αναμενόταν ή δεν λάβατε την επιστροφή χρημάτων που σας υποσχέθηκαν.
Σε περίπτωση που ισχύει κάτι από τα παραπάνω:
Σου προτείνουμε, να επικοινωνήσεις με τον έμπορο. Η επιστροφή χρημάτων για την πλειοψηφία των συναλλαγών μπορεί να γίνει από τον έμπορο χωρίς διαφωνία. Εάν πρέπει να αμφισβητήσεις τη συναλλαγή, φρόντισε να διατηρήσεις τυχόν αποδεικτικά στοιχεία της απάντησης του εμπόρου, καθώς αυτά θα βοηθήσουν σημαντικά στην υπόθεσή σου.
Αν προκύψει διαφωνία με τον έμπορο, μπορείς να υποβάλλεις αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής. Μπορείς να δεις τα βήματα εδώ.