Αν η συναλλαγή σου απέτυχε, χρειάζεται να επιβεβαιώσεις:
- ότι τα στοιχεία της συναλλαγής (π.χ. παραλήπτης, αριθμός λογαριασμού κλπ) είναι σωστά
- ότι έχεις σύνδεση στο διαδίκτυο
- ότι έχεις επαρκές υπόλοιπο στο λογαριασμό σου ή στην αποθηκευμένη κάρτα που χρησιμοποιείς, αν πρόκειται, για παράδειγμα, για συναλλαγή φόρτισης
- ότι δεν έχεις συμπληρώσει το όριο των επιτρεπόμενων συναλλαγών
Σε κάθε περίπτωση, αν χρειαστείς περισσότερη βοήθεια, μπορείς να δημιουργήσεις ένα αίτημα υποστήριξης μέσω του yzy bot, στην ενότητα «Βοήθεια & Υποστήριξη».