Από την ενότητα «Βοήθεια & υποστήριξη», στην επιλογή «Αιτήματα υποστήριξης», μπορείς να βρεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες αναφορικά με το τρέχον αίτημά σου, αλλά και το ιστορικό όλων των αιτημάτων σου.
Επιπλέον, για κάθε ανοιχτό σου αίτημα, μπορείς να παρέχεις περαιτέρω ενημέρωση στέλνοντας επιπλέον πληροφορίες για το θέμα, να δεις την απάντηση του εξουσιοδοτημένου υπαλλήλου της COSMOTE Payments ή να επισυνάψεις αρχεία.
Ακόμα, μπορείς και να κλείσεις το αίτημα, σε περίπτωση που αυτό έχει επιλυθεί ή εάν το πρόβλημα στο οποίο αναφέρεται δεν υφίσταται πια.