Θα χρειαστεί να ζητήσεις από τον αποστολέα να επιβεβαιώσει ότι τα στοιχεία της μεταφοράς αντιστοιχούν στα στοιχεία του λογαριασμού σου στο payzy.
Πρέπει να υπάρχει πλήρης αντιστοίχιση των στοιχείων που εμφανίζονται στην επιβεβαίωση της μεταφοράς, με αυτά που είναι καταχωρημένα στον payzy λογαριασμό σου και τα έξοδα αποστολής να είναι σε χρέωση αμφοτέρων (SHAR/SHA).
Επίσης, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον αποστολέα, για να σε ενημερώσει εάν η συναλλαγή απέτυχε και του έχουν επιστραφεί τα χρήματα. Έχε υπόψη ότι κάποιες φορές, το ποσό των αποτυχημένων μεταφορών, ενώ φτάνει στο σύστημα της τράπεζας, δεν πιστώνεται απευθείας στον τραπεζικό λογαριασμό του αποστολέα.
Σε περίπτωση που δεν έχεις λάβει την τραπεζική μεταφορά, έλεγξε αν έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα που απαιτείται.
Αν χρειαστείς περισσότερη βοήθεια, μπορείς να καταχωρήσεις ένα αίτημα υποστήριξης μέσω του yzy bot, στην ενότητα «Βοήθεια & Υποστήριξη».